Behöver du hjälp till att hitta resan? Kontakta oss!
TLF: +46 844 681 810 | Mail: info@uptours.com |
Ring oss:
+47 23960172
Her kan du få svar på de vanligste spørsmålene angående din reise med Uptours. Finner du ikke svaret du søker må du gjerne sende oss en mail på info@uptours.com , ringe til oss eller nå oss på vår Online Chat-Support.
Ja, det kan du gjøre. Vi ser helst at våre reisende har fylt 18 år, men er du under 18 år vil vi at du sammen med dine foreldre fyller ut et U18-skjema og sender det til oss. Det enkleste er å scanne inn skjemaet og så sende det til oss via e-mail på info@uptours.com.
Les mer og last ned Under 18-skjemaet her
Hos Uptours er bagasje alltid inkludert i prisen. Siden mange andre reiseselskap som regel tar ekstra betalt for bagasje, vil vi gjøre det tydelig for dere at det alltid er inkludert hos oss.
Når du reiser med Uptours får du ta med mellom 20-23kg i innsjekket bagasje og mellom 7-10kg i håndbagasje. Nøyaktig hvor mye du får ta med deg på turen står i bookingbekreftelsen som du får når du har booket reisen din.
Det er lett og enkelt!
De nøyaktige datoene for betaling kommer også til å stå på reisebeviset vi sender deg på e-post etter booking.
NB! Er det mindre enn 60 dager til avreise må hele beløpet betales med en gang etter booking.
Det er lett og enkelt å booke og betale reiser med oss, og man kan selvsagt betale separat både med betalingskort og via Bank-Giro.
Dere kan lese mer om våre betalingsvilkår her
Når bookingen er gjennomført får kontaktpersonen automatisk bekreftelse via mail, sammen med reisebeviset.
Reisebeviset fungerer som flybilletten din og vises frem sammen med pass ved innsjekk. Du trenger altså ingen separate flybilletter.
På reisebeviset er det også innlogging til "Min reise". På "min reise" ligger all viktig informasjon om din reise, og du kan også gjøre endringer som å legge til eller fjerne diverse tilleggsvalg. Du finner også viktig informasjon som flytider, navn på reisende, hotellinformasjon og mye mer.
Reisebeviset kalles også "E-Ticket", og er med i bekreftelsemailen ved booking. Du kan også skrive ut reisebeviset/E-Ticket direkte fra "Min Reise".
Ja, det kan dere, men dere sparer penger ved å bestille det i forbindelse med bookingen av turen.
Dere kan lese mer om våre VIP-Pakker her
Ja, det kan dere. Hvis dere er en gruppe på 8 personer eller fler, kan dere få en grupperabatt.
Fyll ut skjemaet her, så kommer vi tilbake med et tilbud til dere innen 24 timer på hverdager.
Så fort vi har registrert din betaling får du en automatisk betalingsbekreftelse på mail. Betaler du med kredittkort blir din betaling registrert innen 24 timer.
Ved betaling med bankgiro/faktura kan det ta 2-3 virkedager før vi registrerer din betaling
Dere skal alltid være på flyplassen ved check-in to timer innen avgang. Altså to timer før det tidspunktet som står på bookingbekreftelsen (gjelder både utreise og hjemreise).
Hvis du har kjøpt transfer med oss, kommer våre guider til å informere dere om når dere skal samles på hotellet ca. en dag før hjemreisen. Hvis dere ikke har kjøpt transfer med oss, er det deres eget ansvar å sørge for at dere er på flyplassen to timer før avreise.
Telefon: +47 23960172
E-mail: info@uptours.com
Mandag-torsdag 10:00-17:00
Fredag 10:00-16:30
Bredgade 36
1650 København K
Jeg er enig i at Uptours må sende markedsføringsmateriale til både SMS og e-post