Søk reiser
Klager

Er det noe som har gått galt på ferien din?

Er det noe som har gått galt på ferien din som våre guider/reiseledere ikke kunne hjelpe deg med?

Våre guider på destinasjonene er der for å sørge for at alt er som det skal være på ferien din med Uptours. De kommer til å være tilgjengelige og til hjelp gjennom hele oppholdet ditt. Skulle det mot formodning være noe du mangler på ferien din, skal du kontakte guidene med en gang for å få hjelp til å løse problemet ditt.

Kontakt guidene med en gang

Vi godkjenner og behandler ikke reklamasjoner etter hjemkomst hvis ikke guidene har blitt informert om eller involvert i problemet på stedet, og dermed ikke hatt noen mulighet til å rette opp i problemet.

Uptours forbeholder seg retten til å avvise reklamasjoner som mottas mer enn 28 dager etter hjemkomst. Reklamasjoner skal komme skriftlig via e-post. Reklamasjoner sendes til følgende e-postadresse: info@uptours.com.